De voorbereidingen in volle gang.......

22 maart 2019

Routekaart

Globale route

Om te kunnen komen tot een geslaagde ervaring in Canada, zijn we ruim op tijd begonnen met onze voorbereidingen. Dit wordt immers een reis die we hopelijk nooit meer gaan vergeten :-). We zijn eerst begonnen met het globaal uitstippelen van onze reis, rekening houdend met niet al te lange lengtes. Op die manier hebben we onderweg rustig de tijd om regelmatig te kunnen stoppen als we een bezienswaardigheid tegen komen. Uiteindelijk hebben we een route uitgestippeld die begint in de stad Vancouver. Daar vandaan gaan we eerst een nachtje in een hotel, en de volgende dag met de ferry oversteken naar Vancouver Island. De planning is om in één week Vancouver Island te verkennen vanuit onze huizenruil in Parksville. Daarna terug naar Vancouver om de huurcamper op te halen. Dan gaan we vanuit Vancouver met de camper in drie weken de rondreis door de Canadese rockies maken in een rondje met de klok mee. Uiteindelijk komen we na deze drie weken terug in Vancouver om van daaruit terug te vliegen naar Amsterdam.